4 MARS- MÅNDAGSGLÄDJE

Jag låg kvar när William gick upp för att äta frukost. Jag förstår inte hur jag kan vara så trött fast jag sover så bra på nätterna? Mellan 10-16 gick jag runt i lägenheten och fördrev tiden genom att bada, titta på tv, redigera bilder, se på HIMYM (som jag återigen har blivit beroende av) och försöka kurera min förkylning som fortfarande sitter i. När mamma kom hem från jobbet åkte vi till Hemlingby köpcentrum för att fylla på både skafferi och kyl tills helgen då jag blir ensam hemma under några veckor. När vi åter kom hem var Tobias redan här och hade börjat med vår middag- hemlagad pizza! William anslöt sig senare till kvällskaffet. När mörkret hade lagt sig tog vi en kvällspromenad till William där vi somnade tättät intill varandra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0