R.E.S.A.

Är det någonting jag älskar och brinner för så är det att resa. Det finns ingenting bättre än att ha en resa att se fram emot och att besöka ett land/stad som man så längre drömt och längtat till. Mellan januari till oktober detta år (10 månader) har jag vart i 6 olika länder, Sverige inkluderat. Australien, Thailand, Estland, Spanien och USA. I dagarna kommer jag att boka en ny resa att längta till. Det blir en kortare långresa som jag kommer genomföra själv (man blir indelad i grupp väl på plats). Att resa själv kommer nog bli en utmaning men även (förhoppningsvis) lärorikt och riktigt roligt! På flygplanet hem från Australien/Thailand var jag fast besluten om att resa igen denna vinter, och att resa skulle bokas redan i somras. Eftersom jag inte har haft någon att resa med eller vetat exakt vart jag velat åka så har beslutet skjutits upp till nu, denna vecka.     

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0