SNART ÄR DET MIN TUR ATT RESA!


 
Igår bokade jag flyget till Namibia! Det känns skönt att jag nu kan kryssa av det på min "to do list". Jag längtar så galet mycket efter denna resa! Jag har hört så bra om mitt ställe att jag inte förväntar mig någonting dåligt- samtidigt som jag inte vill förvänta mig någonting. Det blir första gången som jag reser ensam, vilket känns gaaaalet för att vara mig?! Jag ska gå på Arlanda helt själv, flyga helt själv och landa alldeles ensam. Jag ska mellanlanda på två olika platser och sedan hitta rätt till nästa gate. 
Den här resan kommer vara en klass för sig. Första gången ensam och första gången med "vilda" djur. Gaaaah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0