15-17 SEPTEMBER

Söndag: William & jag tog en lång frukost med m&p. När klockan närmade sig 14 åkte jag till Brynäs för ett kvällspass på hemtjänsten, 14-21.30. 

Måndag: Sov jag ens inatt? Isåfall var det runt 2 timmar, för den större delen av natten tittade jag mest upp i taket. Vilket är så sjukt irriterande. Men jag kan gissa vad det berodde på... När klockan ringde vid 6 var jag tokslut. Min första tidiga morgon sedan Korsnäs, men ett pass på 7-16 på hemtjänsten väntade. Efter jobbet åkte jag, mamma, Ulla och Stina till fjärran, ett medelpass väntade och efteråt var jag så skönt slut. På kvällen hämtade Wille och Wille upp mig, en myskväll hos William var ett perfekt avslut på måndagen! 

Tisdag: Jobb på hemtjänsten mellan 07-16. På kvällen kom Tobias och Elin hit på middag och för att se Brynäsmatchen, som vi inte hade! Irritationen där. När m&p kom hem från matchen tittade vi på katter på youtube, finns det något bättre eller?  haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0