18 SEPTEMBER

En ledig onsdag som har spenderats framför datan. Min börjar bli gammal och seg, så jag försöker föra över alla bilder till en hårddisk, men med över 20000 bilder kommer detta ta ett tag... Strax efter 14 kom William hit, min finafina älskling. Vid 16.30 körde mamma, jag och Ulla ett tungt och svettigt spinningpass, alltså det är galet va man svettas! När vi kom hem hade William börjat med maten <3 


För ett litet tag sedan ringde Anna. Dagens bästa överraskning! Ni som har läst bloggen ett tag minns kanske Anna, vi träffade henne på Airlie Beach i Australien, firade jul i Sydney och bodde sedan 1 vecka tillsammans i Thailand. Fina Anna, som jag har saknat henne! Och saknar the A-team (Alex, Anna, Anna & Annie). Och jag som är så himla osäker över min framtid, iallafall vad som händer ett år framöver, fick en extra längtan utomlands när vi pratade. Så alldeles nyss gjorde jag det stora misstaget att gå igenom min underbara tid i Australien. Så just nu är min längtan efter en långresa större än någonsin. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0