MALLORCA DAG 3 (2 SEPTEMBER)

 
 


På morgonen plockade vi på oss handdukar och den gula madrassen för en förmiddag på stranden! Trots att jag mer är en pool-tjej än en havet-tjej så fanns det ingenting att klaga på. Solen sken, vattnet svalkade och jag hade min kärlek bredvid mig! När magarna började kurra gick vi tillbaka till hotellet för en lunch och en eftermiddag vid poolen. Som vanligt tog vi med oss några drinkar upp till rummet som vi avnjöt medan vi gjorde oss klara för kvällen, perfekt!   

Efter middagen satte vi oss vid poolen. Drack kaffe, pratade om livet och plockade med oss några färgglada drinkar upp på rummet när baren stängde. Vi blev sittandes på balkongen till sent på natten med en kortlek och skrattanfall som sysselsättning. Gud va jag är lycklig och kär, nästan löjligt kär efter snart 3,5 år tillsammans!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0