20-22 SEPTEMBER

Fredag: Jag, mamma, pappa, Tobias, Elin och katterna kom upp till stugan strax efter klockan 18. Vi satte på grillen och lät katterna springa lösa. Hela kvällen hade vi mys med god mat, idol och kortspel. 




Lördag: Klarblå himmel och värme som gjorde att man kunde bära shorts, perfekt! Efter kaffe i solen och frukost utomhus hämtade jag upp William på tåg stationen. Och idag hann vi göra mycket! Ta upp båda båtarna, mamma & Elin plockade svamp, vi hann fälla ett träd, Wille fiskade, äta tre gånger, bastubada i 16 graders vatten och på kvällen spelade vi spel. 



Idag: Morgonkaffe utomhus och frukost på inglasningen. Mer än så hann vi inte innan MAX ringde och frågade om jag kunde jobba eftermiddag. SÅ strax efter 11 åkte Tobias, Elin, jag och William hem efter en toppenhelg i stugan med hela familjen. Helger som denna är guld värd! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0