23 SEPTEMBER

Det gick långsamt att jobba igår, som vanligt när man är serveringsvärd... Men det var skönt med några extra timmar på Max. När jag kom hem hade jag myskväll med mamma och pappa- och hör & häpna- jag gjorde korsord för första gången på evigheter! Japp, en sån lugn söndag hade jag! 

Idag har jag jobbat mellan 7-16 på hemtjänsten. Och denna vecka är jag på demens, där jag trivs bäst! Och att vakna pigg en måndag hör inte till vanligheterna, detta tackar jag stugan för! Direkt efter jobbet gick mamma & jag till Friskis. Ett svettigt cirkelfys hade vi framför oss, och när vi gick ner för trappen vek sig benen av utmattning och en början på träningsvärk?!? Just nu sitter vi nöjda med en nybakad äppelpaj med träningsvärken som kommer krypandes. En perfekt kväll kommer bli ännu bättre om ett tag- då William slutar jobba! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0