9-12 SEPTEMBER

Måndag: William & jag tog en lång sovmorgon, och började veckan med mys. Strax innan tre cyklade jag till morfar där mormor också var. Vi tog en glass i solen och hade det allmänt bra. På kvällen åt vi gott och firade mamma & pappas 13åriga bröllopsdag! Vid 20 träffades jag och William på hans jobb, 1,5 timme på gymmet innan hans nattjobb började. 



Tisdag: Jag tog en kort sväng på stan där jag köpte ett nytt allkort på friskis, nu ska sommar- och semesterfettet bort! Köpte även två nya träningslinnen. På kvällen gick jag, mamma, pappa och mammas kompisar på ett spinningspass, shit va jag svettades! 

Onsdag: William kom hit efter sitt jobbnatt, så under tiden han sov tog jag en pw i solskenet på 7 km samt fixade en brunch tills han vaknade. Vid 16 var min semester slut och ett 6 timmarspass på Max väntade! Måste dock säga att det var skönt att vara tillbaka i jobb. 



Torsdag: Ställde klockan imorse och gick till gymmet, så skönt! Vid 13.30 befann jag mig på Brynäs för ett 8,5 timmars pass på hemtjänsten, och lyckan jag kände över att vara tillbaka. Den var obeskrivlig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0