27-29 DECEMBER

Fredag: Jobbade mellan 7-16 och hade ett stort leende på läpparna när jag lämnade jobbet. Tre dagars ledighet framför mig och jag hade gjort alla pass på jobbet som jag var en aning negativa till- alltså före och efter julafton! På kvällen kom Marianne & Jessica hit för att äta middag! 

Lördag: 
Sov ut  och njöt av en ledig helg. Jessica och jag åkte en sväng till Tobias och Elin och på kvällen var vi i Fullis. Lagade tacos, byggde om soffan inför nyår (lättare sagt än gjort, för 7 tjejer tog det 2,5 timmar och 3 samtal) och kollade på en film. Perfekt tjejkväll! 

Söndag: Jessica åkte hem strax efter 13. Jag köpte flygbiljetterna till Kroatien (!!!!) och strax efter lunch kom Elin, Adam, Erika och Anders hit på en fika och för att se lägenheten. På kvällen tog jag en lång fika med saknade vänner. Perfekt avslut på en riktigt bra julvecka!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0