28 JANUARI

Nu börjar nerverna kännas i magen. Sista hela dagen innan resan och det känns så bra! Gud va jag längtar. Trots alla reser jag gjort genom mitt 20åriga liv kommer denna vara alldeles speciell, en resa så olik alla andra. Jag ska flyga själv för första gången, volontärarbeta, bo med människor jag aldrig träffat och jobba med djur jag bara drömt om att röra. Jag är nästan avundsjuk på mig själv som får göra detta! 

Idag har William och jag myst hela dagen. Väskan har packats, det sista har köpts, dator + kameror har rensats. Snart kommer familjen hem och då ska vi äta favoritmaten -tacos! Tänkte även njuta av William, en soffa och snön utanför fönster. När jag kommer hem hoppas jag att snön är borta. Och det är nog det enda som är skönt att lämna när man åker bort- snö & minusgrader. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0