5-8 JANUARI

Söndag: Jobbade mellan 7-16 men kunde inte hålla tankarna borta från kvällen. Och det blev världens mysigaste kväll. Äntligen är han hemma! 

Måndag: Klev upp när klockan ringde, trots att kroppen bara ville ligga kvar och bli omhållen. Jobbade mellan 7-16, och vid 17 var familjen hemma hos mormor på middag! Jag och hjärtat sov hos honom, och återigen en kväll full av kärlek, film och PH. Somnade tättätt bredvid varandra! 

Tisdag: William väckte mig vid 11.30. När han gick till stan tog jag en sväng på gymmet, skönt & svettigt! Vi träffades igen senare på kvällen för att laga middag- kycklingwok med nudlar. Scooter sov med oss, mysig kväll! 

Idag, onsdag: Jobbade mellan 7-16, på fredag ska vi ha fest med jobbet som vi pratar mycket om, ska bli så kul! Efteråt åkte mamma, jag och pappa för att köpa tapeter. Jag hittade några galna glittriga som jag är riktigt taggad på, det blir nog dom! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0