MITT 2013!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Började året i Australien så hela den resan var helt ny för mig! Jag åkte på min första kärleksresa, besökte Umeå, skaffade ett nytt sommarjobb (Korsnäs) och tog ett nytt körkort (truck)!  

2. Har du några nyårslöften?
 
Jag ska satsa på att få den kropp och kondition som jag vill ha. Sluta satsa på människor som inte vill satsa på mig/får mig att bli ledsen. Och äta mer bra mat!  

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
 
Ja! Min barndomskompis Evelina fick en liten Ellie + att min kusin Helena fick en liten Ida! 

4. Dog någon som stod dig nära? 
 
Nej

5. Vilka länder besökte du? 
 
Australien, Thailand, Estland, Spanien och USA. 
 
6. Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014?
 
Två katter!  

7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
 
23 februari- när jag kom hem från Australien.
26 maj- När jag fyllde 20 år! Underbar helg med familj och vänner + att jag fick en Tallin-resa av William
27 augusti- William och jag bokade resan till Mallorca! 
24 oktober- När familjen åkte till New York
24 december- Mysig jul med släkten 
31 december- Min bror och hans flickvän förlovade sig!! 

8. Vad var din största framgång?
 
Att jag vågade boka en resa som jag ska åka själv på! 

9. Största misstaget?
 
Jag vet inte! Antignen när jag glömde mobilen på en toalett i Stockholm så den försvann eller att jag har svårt att stå på mig inom jobbet så jag blir ledsen istället. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
 
Klämde handen i stugan så jag svimmade! Och när jag krockade i början på sommaren, har fortfarande ont i nacken.  

11. Bästa köpet?
 
Alla mina resor! 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
 
Mina resor och mat! 

13. Gjorde någon dig riktigt glad?
 
Ja absolut! 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
 
 
Thrift Shop- Macklemore & Ryan Lewis (Australien) 
We are never ever getting back together- Taylow Swift (Australien) 
Sergels torg- Veronica Maggio 
Hela huset- Veronica Maggio & Håkan Hellström 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 
Lika glad både åren. Förra året hade jag studenten och Australien men en stor förlust. I år har jag rest och mått ganska bra!  

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
 
Skrattat och stått på mig mer!  

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Tvivlat på mig själv, oroat mig och inte njutit av minuterna 

18. Hur tillbringade du julen?
 
Med nästan hela släkten hos Rosita och Larry! God mat, fina släkten och julklappar! 

19. Blev du kär i år? 
 
Kärare och kärare för varje dag! 

20. Favoritprogram på TV?
 
Var borta hela tv-våren och nu i höst har jag jobbat många kvällar= inte kunnat följa något! Men i boxar är det Grey´s anatomy och L word. 

21. Bästa boken du läste i år?
 
Läser aldrig böcker.... 

22. Största musikaliska upptäckten?
 
Jag vet inte! 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
 
Flytta hemifrån-saker och en resa med William!  
 
25. Något du önskade dig men inte fick?
 
Nej det tror jag inte! 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
 
Fick packet på sängen, såg lucas på GD Gif och mådde bra! På fredagen och lördag hade jag fest med vännerna och släkten. 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 
Nej det tror jag inte, är väldigt nöjd! 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
 
Sköna kläder! Mycket svart men kortklädd under större delen av året. 
 
29. Vad fick dig att må bra?
 
Familjen, vännerna och William! 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
 
Jag har slutat kolla efter sånt! Så ingen :( 

31. Vem saknade du?
 
Alla i Gävle när jag var i Aussie, annars har jag haft mina fina omkring mig! 

32. De bästa nya människorna du träffade?
 
Anna & Annie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0