HISINGSGATAN 14, GÖTEBORG!

Välkommen till min och Williams pärla på 43 kvm! :)


Från ingången
-Ser man både till sovrummet och vardagsrummet.
 
 Sovrummet
-Där vi får plats med både dubbelsäng och stort skrivbord!



Toaletten
-Stor toalett med en inbyggd dusch (bakom väggen) 



Walk in closet
-Jag fick vinsten och har mina kläder i denna stora garderob! 



Vardagsrummet
-Med matbord 
 
Köket
- Mysigt litet kök som passar oss perfekt! 



Där har ni den! Vi är överlyckliga som får låna denna lägenhet som ligger 2,5 km från Nordstan (stan). Vi har 350m till Willys och väggivägg ligger mitt gym. Jag har ungefär 3 km till mitt jobb på Max Gamla Ullevi och William har ungefär 4,5 km till sin skola. Ungefär 600 meter från lägenheten har vi ett större området där alla bussar & spårvagnar från Hisingen in till stan åker från, alltså ca 30 olika alternativ att välj på! Intill där är det även som ett litet köpcentrum med mataffärer, klädaffärer, Rusta, ÖB, Donken mm. ni förstår nog! Alltså perfekt läge för oss!! Ska ni skicka brev eller julkort har ni adressen i rubriken, haha ;)    
 

Kommentarer
Postat av: Lundahl

Men wow! Gud vad fint ni fått det, och älskar tavlan över soffan!

2014-09-16 @ 14:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0